Новото преработено издание на Кодекса на Холсим за бизнес поведение още веднъж потвърждава ангажиментите на фирмата да прави бизнес по почтен начин.
Почтеност в бизнеса е основен принцип за Холсим и изграждането на култура на почтеност в организацията е фундаментално условие за поддържането на успеха ни в днешната пълна с предизвикателства бизнес среда. За да се гарантира, че всички служители на Холсим разполагат с инструментите, ресурсите и информацията, от които се нуждаят, за да вземат правилни решения, беше преработен и преиздаден Кодекса на Холсим за бизнес поведение (нашият „Кодекс“).
Кодексът представлява обобщено ръководство, описващо правните и етични принципи, според които Холсим осъществява своя бизнес, и имащо за цел да насочва служителите при вземане на правилни решения по въпроси, засягащи техните колеги, бизнес партньори, доставчици и клиенти. Кодексът предоставя насоки и показва как винаги да действаме в най-добър интерес на Холсим. Здравият разум, трезвата преценка и спазването на принципите на този Кодекс ще гарантират бъдещия просперитет и растеж на Холсим в интерес на всички заинтересовани страни.
В подкрепа на Кодекса през март тази година беше открита и Гореща линия по въпроси на деловата етика (Holcim Integrity Line) - глобална вътрешна система за консултации и докладване, която ще стане достъпна за служителите на Холсим (България) АД до няколко месеца. Линията се обслужва от независим швейцарски доставчик на услуги и функционира като допълнение към съществуващите ресурси за консултация и докладване, с които разполагат служителите, като например прекия им ръководител, отдела по човешки ресурси или адвокатите на дружеството. Служителите ще могат да се свържат с Integrity Line по телефона или онлайн, за да задават въпроси или да изразяват опасения за евентуални нарушения на Кодекса, политиките, директивите или закона, без да се страхуват от репресивни мерки.