„Холсим България“ с нова визуална идентичност в синхрон с визията си за устойчиво строителство

 

Бели извор, 5 юни 2023 г.

  • Холсим България променя външния облик на своя бранд, за да съответства на ориентацията на компанията към зелено строителство

  • Циментовият завод на Холсим в Бели извор е в Топ 5 на заводите от компанията в цял свят по употреба на алтернативни горива и суровини и икономия на въглеродни емисии

  • Холсим България променя външния облик на своя бранд, за да съответства на ориентацията на компанията към зелено строителство.

„Холсим България“ променя визуалната си идентичност като естествена стъпка в утвърждаване на лидерската позиция на компанията в световен план по осигуряване на все по-екологични продукти и цялостни устойчиви решения за строителния бранш. Дружеството в България се присъединява към процеса по промяна на логото, цветовете и цялостния визуален облик на Групата „Холсим“, от която е част. Новото лого е модерно, свежо, открояващо се и насочено към бъдещето. То е базирано на знака за безкрайност и символизира ангажимента на „Холсим към зелената трансформация на строителството.

Бързите темпове на развитие и предизвикателствата на съвременния свят налагат нуждата от иновативни и устойчиви решения в строителството. Такива, които ще дадат възможност да се строи повече, но по-умно - с по-малко природни ресурси, с по-ниски въглеродни емисии и с по-висока енергийна ефективност на построените сгради“, коментира Росен Папазов, Изпълнителен директор на „Холсим България“. Според него трансформацията на строителната индустрия по цялата верига - от суровините до крайния продукт - е ключът към постигане на реалната промяна. Тя е възможна ако от една страна се поддържа зелено производство - щадящо за климата и околната среда, а от друга се създават продукти, които правят строителството устойчиво, екоориентирано и отговорно, с мисъл за бъдещето на планетата. Такива, например, са еко сериите нисковъглероден бетон ECOPact и нисковъглероден цимент – ECOPlanet на „Холсим“, които се утвърждават като предпочитания избор за строители и инвеститори с интерес към иновативните и устойчиви решения.

Благодарение на активните ни стъпки и постижения в посока декарбонизация на нашите процеси и продукти - от оползотворяването на екологични горива и суровини, през рециклирането на строителни материали до все по-богатото ни портфолио от нисковъглеродни продукти - нашите клиенти и обществото като цяло все повече разпознават „Холсим България“ като водещ доставчик на зелени решения за българския пазар“, споделя Росен Папазов. Това е и мотивацията на компанията за визуална трансформация, която да отговори на новата ѝ роля на зелен лидер в строителния бранш.

Групата „Холсим“ е един от най-големите производители в сектора на строителните материали в света. Холдингът е и първият циментов гигант, който в глобален план пое ангажимент до 2050-та година да понижи нетните си въглеродни емисии до нула. Също първи подписа и „Бизнес амбиция за 1,5°C" – инициатива на Глобалния договор на ООН за ограничаване на глобалното затопляне в рамките на не повече от 1,5°C. „Холсим България“ АД изпълнява ангажиментите на Групата за нулеви нетни въглеродни емисии и дава сериозен принос за тяхното постигане. По ключови критерии за ефективност и устойчивост, като например оптимизиране на енергийните разходи и повишаване на относителния дял на влаганите алтернативни горива и материали, циментовият завод на „Холсим България“ в Бели извор се нарежда в челните редици на заводите от Групата в световен мащаб.

Постигнатото ниво на термично заместване, или покриване на енергийните нужди с алтернативни източници, достига до безпрецедентното за България ниво от 90%. Благодарение на нарастващите обеми алтернативни горива и суровини, влагани в производството на цимент и циментови продукти и все по-големия дял на зелените продукти в портфолиото на компанията, все повече се редуцира количеството на отделяните СО2 емисии, свързани с производството на цимент, като за 2023 г. се очаква непостиганата досега икономия от над 100 000 т. CO2 годишно.

 

За Холсим

Холсим е световен лидер в иновативните и устойчиви решения за строителството с нетни продажби в размер на 29,2 млрд. швейц.франка за 2022 г. Водени от целта си да изградят напредък за хората и планетата, служителите на компанията - над 60 000 по целия свят изпълняват мисията да декарбонизират строителството, като в същото време подобрят жизнения стандарт на всички хора. Компанията насърчава своите клиенти във всички региони да строят по-добре с по-малко, като им предлага широка гама от нисковъглеродни продукти и решения, от сериите ECOPact и ECOPlanet. С иновативните си системи, от покривите на Elevate до изолацията на PRB, Холсим прави сградите по-устойчиви през целия им жизнен цикъл, като насърчава енергийната ефективност и екологосъобразното им модернизиране. С устойчивостта в основата на стратегията си, Холсим е на път да се превърне в дружество с нулева нетна въглеродност, чийто цели в областта на климата са потвърдени от инициативата „Science Based Targets“ (SBTi). Научете повече за Holcim на www.holcim.com.